PTE: Now Bilingual!

TEP: plein de conneries!

Hello Friends. I, Riccy, am a person. And for that very reason, I have decided to make my blog, Paper Train Express, A Bilingual Blog. Now (-Almost-) Everything you see in English, will also have a French Translation.

Happy Browsing! And Enjoy the New Reactions Feature!

//

Bonjours les lecteurs. J'ai Riccy, et Je suis un imbécile. Pour cette raison, J'espère que vous pouvez réaliser ce que je veux dire de ne pas offenser personne au Québec ou de langue française. Je veux dire, merde, je suis sur google translate. J'espère que vous pourrez me pardonner si je vous ai offensé.

Bonne navigation! Et jouir le nouvelle fonctionnalité des réactions!

4 comments:

  1. Hello, Riccy!
    May I suggest that you stay away from Google Translate (and evertything similar) and that you try and find a friendly French teacher to help you with the into-French translations on your blog.
    No offence intended,
    Cheers,
    Ch.

    ReplyDelete
  2. Well, I tried.

    I'd add a translator gadget, but I realize that that would be just as bad. So I suppose PTE will have to make due being just English for now, at least until I properly learn French.

    Also, No offense taken!

    ReplyDelete